Rodos

I N S T A G R A M
~ snapchat ' patrycjakuriata'

~Niedługo oficjalnie zaczną się wakacje, dlatego postanowiłam podzielić się z Wami moimi przeżyciami oraz miejscami, do których na pewno wrócę. Zacznę od wyspy RODOS.

~ Razem z moją siostrą po dwóch miesiącach pobytu w Holandii, miałyśmy wyszukać oferty, która nam się spodoba i jako prezent pojechać tam, gdzie będziemy chciały. Oczywiście cała "zabawa" przypadła mojej siostrze, która na szczęście lubi zajmować się w organizowaniu wakacji.

Czy można chcieć więcej? All inclusive, apartament z własnym basenem.. RAJ

~ Powiem Wam szczerze,że takiego upału jak tam, to dawno nie odczuwałam. Pamiętam jak jednego dnia postanowiłyśmy na piechotę pójść wzdłuż plaży na Rodos. Pogoda jak zawsze była piękna, świeże powietrze szło się naprawdę bardzo przyjemnie, szczególnie z takimi widokami.

~ Kiedy doszłyśmy, postanowiłyśmy pójść na plaże i odpocząć chwilę, położyć się w słońcu i się zrelaksować. Nawet nie pamiętam kiedy, ale zasnęłyśmy i po obudzeniu, co wydawało nam się,że leżymy z 15 minut a w rzeczywistości ponad godzinę, nie miałyśmy na nic sił. Pamiętam, że jedyne co chciałam, to pójść do kawiarni i napić się zimnej kawy.

Znalazłyśmy wybawiciela.

I na Starbucksie skończyło się nasze zwiedzanie, ale na szczęście kilka dni później postanowiłyśmy znowu udać się na Rodos, jednak tym razem szybszym sposobem. Wypożyczyłyśmy rowery, od bardzo przemiłych ludzi i było warto.

Unforgettable trip on a bike.

~ Takich chwil się nie zapomina. Pomijając fakt,że nie umiałyśmy się później  dostosować do otoczenia, to i tak niezapomniane przeżycie.
W pewnym momencie zostawiłyśmy rowery i zaczęłyśmy zwiedzać..

~ I na koniec, gdyby nie przesympatyczny Grek, który nas zaczepił, wspominał również,że był kiedyś w Polsce, to byśmy nie zobaczyły najpiękniejszego miejsca na Rodos, czyli "stare miasto".

Zachęcam Was bardzo serdecznie do podróżowania.